Naar huis

31 juli 2015 - Port Elizabeth, Zuid-Afrika

Dit is mijn laatste blog. Ik kom namelijk dit weekend weer naar huis..

Gisteren heb ik in een hostel geslapen in Port Elizabeth. Vanaf dit hostel ben ik vanochtend naar Jeffreys Bay vertrokken. Vanmiddag ben ik echter van Jeffreys Bay weer naar Port Elizabeth gekomen. Dit omdat ik mij klote voelde, eenzaam en het alleen zijn en reizen zat was/ben.

Ik heb daarom de taxi naar Port Elizabeth genomen en vanmiddag mijn vlucht naar huis geregeld. Ik vlieg morgenmiddag naar Kaapstad en vanuit daar naar Amsterdam. Zondagochtend land ik in Amsterdam.

Al met al is deze reis best tegengevallen. Er is mij, voor de reis, een heel ander beeld geschetst van hoe ik hier zou gaan werken en leven. Ik heb ander werk gedaan dan mij was verteld. Al was dit goed en leuk werk om te doen, was het ook nog eens te weinig om het hier leuk te hebben. Ik had me de hele reis heel anders voorgesteld en baal enorm dat het zo gelopen is :(

Gelukkig heb ik wel een mooie herinnering aan de mensen die ik hier ontmoet heb en wat voor goed werk zij doen!

1. Petra:
    31 juli 2015
    Jeetje ben, wat onwijs balen zeg! Vind t alsnog heel stoer dat je aan dit avontuur begonnen bent. Daar mag je zeker trots op zijn.
    Succes met de terug reis.
    X peet
  2. Wendy:
    1 augustus 2015
    Hey Ben. Balen dat het zo loopt zeg en dat het zo anders is dan je had gedacht. Wel super tof dat je het gedaan hebt! Succes met de terug reis. X
  3. Benjamin:
    1 augustus 2015
    Bedankt Petra en Wendy! Baal er ook enorm van inderdaad maar ben blij dat ik t gedaan/geprobeerd heb :)